Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrachtwagen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrachtwagen

Graag jullie mening.
    mvg,
    Eddy

Smaken verschillen

Re: Vrachtwagen

Niet slecht. De rotsen trekken wel veel aandacht indien de vrachtwagen het onderwerp is. Zou ook mooier geweest zijn als er wat beweging in de vrachtwagen te zien was, denk ik tenminste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Niet slecht. De rotsen trekken wel veel aandacht indien de vrachtwagen het onderwerp is. Zou ook mooier geweest zijn als er wat beweging in de vrachtwagen te zien was, denk ik tenminste.
      Moest "vrachtwagen" het onderwerp zijn dan had ik hem wel in "Transport" gezet
      Gezien het aantal reacties had ik dat misschien beter gedaan
      Foto's van de Zeelandbrug met langere sluitertijden heb ik vorige week getoond.
      Bedankt voor de reactie en de anderen bedankt voor 't kijken.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Die buis in het water had ik nog niet gezien..Twee zaken die me enigszins storen om de plaat compleet te maken. Vind het nu gewoon een louter registratie.
        Met dat laag standpunt vind ik het wel goed gekozen maar dan moet de hoek goed zitten.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind hem zeker niet slecht. Mss idd van de onderkant een stukje af.
          Persoonlijk zou ik iets meer satureren. Maar toch, goede poging Tis eens iets anders met een camion erop.

Comment

Mooi hoe die brug in het niets verdwijnt, de rest is reeds gezegd
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

Comment

Working...
            X