Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@ bouk: een lager standpunt had idd wel een ander (en beter) beeld opgeleverd, deze is opnieuw vanop het dakterras van het vakantiehuisje genomen.
sowieso kon ik niet veel lager, want de oceaan botst daar tegen een hele hoge en steile rotskust.
@ Johan: deze is enkel een beetje rechtgezet en heeft wat meer contrast gekregen, voor de rest is daar niks aan gewijzigd, dit zijn de kleuren zoals ze toen echt waren.
@ bouk: ... deze is opnieuw vanop het dakterras van het vakantiehuisje genomen.
sowieso kon ik niet veel lager, want de oceaan botst daar tegen een hele hoge en steile rotskust.
dat was ongeveer HIER waar het punt A staat op de kaart, vlakbij Tijarafe.
het huisje ligt niet vlak aan de kustlijn, maar het eiland is daar zo steil (steilste ter wereld) dat je weinig last hebt van de voorgrond als je naar de oceaan kijkt.
de kronkelende toegangsweg van een aantal honderd meter naar het huisje moet je met de wagen in eerste versnelling oprijden, een stuk door grind, met bochten van meer dan 90 graden.
het ligt daar zo rustig dat je alleen de vogeltjes hoort fluiten en de lichte zeebries door de bomen hoort waaien die de blaadjes doet ritselen van de appelsien-, citroen-, advocado- en bananenbomen in de plantage.
dat in combinatie met een zeer aangename 24 graden, spotgoedkoop lekker gaan eten, vriendelijke mensen, prachtige uitzichten en zonsondergangen, een gigantische sterrenhemel... zucht, wat een zalige vakantie was dat!
@ Johan: deze is enkel een beetje rechtgezet en heeft wat meer contrast gekregen, voor de rest is daar niks aan gewijzigd, dit zijn de kleuren zoals ze toen echt waren.
Hoi Kristof,
Om misverstand te voorkomen: Ik bedoelde dus het ontbreken van de horizon.
Groeten,
Johan
Comment