Vandaag mijn rood ros uit de stal gehaald en vanmorgen naar Budel gereden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lente dag in Zuid Nederland.
Collapse
X
-
-
Re: Lente dag in Zuid Nederland.
Goede natuurlijk ogende foto...
Stukje meer voorgrond zou ik nog beter vinden, de grashalmen en kleine boompje zijn nu precies doorgesneden.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
de foto is mooi ,maar heb het gevoel Pascal dat hij wat scherpte mist ,miss door het verkleinen en niet naverscherpt ,die grashalmpjes op de voorgrond daar treed ik ook de vorige comment in bij ,ik heb eerlijk gezegd al veel sterker werk van jou gezien ,maar weet zeker dat er nog veel sterkere zullen aankomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtde foto is mooi ,maar heb het gevoel Pascal dat hij wat scherpte mist ,miss door het verkleinen en niet naverscherpt ,die grashalmpjes op de voorgrond daar treed ik ook de vorige comment in bij ,ik heb eerlijk gezegd al veel sterker werk van jou gezien ,maar weet zeker dat er nog veel sterkere zullen aankomen
Ik heb deze foto met mijn shift op +1 gemaakt om wat hoger lift te krijgen zonder dat de bomen zouden crommen...Ik moest wel want voor mij was er een berm met lelijke stenen waardoor die voorgrond wat minder was. Ik had sinds mijn rit eigenlijk de eerste keer wolkjes van dit formaat en het was ook meteen mijn laatste shot van de dag...De andere fotos staan allemaal verspreid op BD onder beoordeling,SC architectuur en Abstract. Dank je om je eerlijkheid.
Comment
-
twijfel over de scherpte van deze opname.
ook andere opnamen van je vind ik tegenwoordig minder scherp dan voorheen.
misschien heb je bij deze lens veel eerder last van diffractie Pascal..?
heb ooit ergens eens gelezen, dat deze lenzen daar meer/eerder gevoelig voor zijn...?
zeker het uittesten waard.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttwijfel over de scherpte van deze opname.
ook andere opnamen van je vind ik tegenwoordig minder scherp dan voorheen.
misschien heb je bij deze lens veel eerder last van diffractie Pascal..?
heb ooit ergens eens gelezen, dat deze lenzen daar meer/eerder gevoelig voor zijn...?
zeker het uittesten waard.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
Bouk ik heb bij sommige platen dat gevoel ook maar das omdat ik bij sommige platen een andere bewerking doe. En wat extra blur effect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtEn dan kiest men voor primes voor de scherpte...
Comment
Comment