Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ponte vasco da gamma II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ponte vasco da gamma II

Je hebt goed opgelet naar de fotos van Dama. Ze zien er namelijk knal hetzelfde uit qua kleur en afwerking. Super dus.
    Alleen de compositie is wat druk maar door die prima aflevering kan ik er wel mee leven hoor.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Bedankt voor alle toffe reacties....Vind trouwens zelf de 1e ook de beste in heel de reeks.

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
      Mocht je hier een nog hoger standpunt kunnen innemen hebben dan zou de ruimte tussen de omheining en de brug groter zijn geweest en ging je een grotere "rustplek" gehad hebben (denk ik). En dan zou de steiger ook mss minder samen lopen met de brug op de horizon.
      Bedankt Mathias...Had deze eigenlijk al eerder verwacht, is iets wat ik zelf ook had gewild alleen gaat mijn reisstatief helaas niet hoger dan 1.35m

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Je hebt goed opgelet naar de fotos van Dama. Ze zien er namelijk knal hetzelfde uit qua kleur en afwerking. Super dus.
      Amai, dat is een heel groot compliment...bedankt.
      Is inderdaad wel een groot voorbeeld, voor meerdere hier denk ik....
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Bijzonder mooi maar ik ga ook voor de eerste versie, beter qua kleur en compositie.

Comment

Er staat wat veel op en toch ook weer niet. Vind dit een mooie balans die mijn
          nieuwsgierigheid bevredigt.

Comment

Vind de andere mooier qua belichting en kleuren, maar deze is wel minder voor de hand liggend, origineler. Het lijnenspel maakt deze interessant. Wel had ik het mooier gevonden als de houten planken in de linker onderhoek waren uitgekomen, en als de binnenste hoek van de steiger aan de rechterkant niet was aangesneden. In een ideale wereld was je standpunt ook iets hoger geweest, zodat er wat ruimte was tussen het uiteinde van de steiger en de brug aan de horizon - op die plek is het nu wat rommelig.
            Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Ben het volledig eens met Marsel van Oosten.
              Ik vind deze de beste omdat die qua originaliteit mij het meest aanspreekt.
              Het lijnenspel is erg boeiend en dat vind ik steeds knap wanneer men daar oogt voor heeft.
              De andere foto's van dit onderwerp zijn zeer goed maar zo vanzelfsprekend als compositie wanneer men iets afkent van fotografie.
              Deze is andere koek.
              proficiat.
              Groet.
              Gil

Comment

Working...
              X