Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind deze de sterkste van de drie ,mooie sfeer en kleuren en ik persoonlijk vind de voorgrond hier goed passend met de avondsfeer ,voor mij heel goed zoals hij is ,knap gedaan
Sorry Mathias, maar ik vind de voorgrond hier te donker.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Moest dadelijk aan iemand anders denken..rarara/
Mooie veelgezien onderwerp.
Dat voorste gedeelte...voor mij mag dat ok iets meer gedetailleerd zijn.
ik heb een update geplaatst met iets lichtere rotsen. Mijn persoonlijk voorkeur gaat nog altijd nr de oorspronkelijke. Op mijn scherm zit daar voldoende detail in en geen dichtgelopen zwart, behalve in de schaduwen van de rotsen.
Ik heb toch een lichtere up geplaatst. Zelf vind ik die een klein beetje aan sfeer inboeten...benieuwd of jullie dit beter vinden...
Samen met Schoonspikkel dacht ik ook meteen aan iemand anders. Was het
niet zijn favoriete plaats om foto's te gaan schieten. Nu ja, deze is anders ook
prima hoor met de stilte in fantastische kleuren.
Comment