Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor de comments alvast. Ik had voor deze comment een beetje verwacht. Ik kon nog wat verder opgeschoven zijn naar achter maar dan verloor ik de kracht van de lijnen in het "strand". Ik heb wel nog een lichtjes andere compo waar ik wat meer nr rechts heb gedraaid, en waardoor de zon iets minder tegen de rand staat, maar waardoor de huizen dan wel buiten het kader vallen. Ik zal die versie ook nog wel eens posten dan. Benieuwd of dat dan beter in de smaak valt.
Alvast bedankt voor de eerlijke opbouwende comment!
Heel mooi Mathias
Mij stoort het krappe kader minder. De huisjes houden de zon in evenwicht en omgekeerd. Doe je de zon weg, mist het iets. Doe je de huisjes weg, mist het ook iets.
Het benadrukt wat een droomplek dit moet zijn om te wonen
Zonder de huisjes en de zon meer in beeld gaat volgens mij dik in orde zijn gezien het belangrijkste het lijnenspel in de oever is, ben benieuwd om de andere opname te zien.
mooie opname met nog voldoende detail in de voorgrond ondanks het heftige tegenlicht.
compo stoort me niet, er is nog genoeg interessants te zien tussen de zon en de huisjes.
had onlangs ook zo' compo gepost met zelfde comments alhoewel daar ook nog meer dan voldoende interessante dingen te zien waren tussen de 2 uitersten .
Nu ook weer te zien.
En had hem niet willen missen, want zo'n mooie sfeer en licht, geweldig. En niet te vergeten, dat moet wel vastgelegd worden !
Volg wel de opmerkingen over de huisjes en de zon. Maar mag de pret niet echt drukken.
Groeten,
Johan
Comment