Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
C-mine vanuit de lucht.
Collapse
X
-
-
-
Re: C-mine vanuit de lucht.
met een dubbelklik een mooie Pacal.
je blijft klikken en vind dan steeds wat nieuws.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmet een dubbelklik een mooie Pacal.
je blijft klikken en vind dan steeds wat nieuws.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk dacht aan Google earth
Knap lenske precies
en stond jij dan op een hele lange ladder ?
Comment
-
-
Knappe plaat Pascal en eens een totaal andere kijk op het geheel
Spijtig geen exif, met welke ts-e lens is deze gemaakt ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnappe plaat Pascal en eens een totaal andere kijk op het geheel
Spijtig geen exif, met welke ts-e lens is deze gemaakt ?
grts
Sieg
Luc ik heb met die 24 mm net niet genoeg zoom om het tiny effect te krijgen... Daarvoor kan je beter een 45 mm gebruiken.. Zal het volgende keer eens proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtLuc ik heb met die 24 mm net niet genoeg zoom om het tiny effect te krijgen... Daarvoor kan je beter een 45 mm gebruiken.. Zal het volgende keer eens proberen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
mooi overzicht van de C-mine site op een zonnige dag.
Comment
-
wat mij alleereerst opviel in deze plaat is de finesse in de details...knap!
detailkritiek: kan het zijn dat er nog wat lensvervorming in zit (bol)? Te zien aan die toren...of is dat optisch bedrog?Last edited by Cytochrome; 6 april 2013, 13:01.
Comment
-
Ik tegenstelling tot vele van jouw andere foto's vind ik deze te veel een registratie.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtwat mij alleereerst opviel in deze plaat is de finesse in de details...knap!
detailkritiek: kan het zijn dat er nog wat lensvervorming in zit (bol)? Te zien aan die toren...of is dat optisch bedrog?
Comment
Comment