Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De zonsondergang is zondermeer erg mooi, maar afgezien daarvan vind ik de foto wat leeg. Ik mis iets, een onderwerp of een landschap om het eea. context te geven.
bedankt voor jullie reacties, ik begrijp het ontbreken aan een onderwerp wel, maar het was de bedoeling om het zo sereen mogelijk te houden met enkel wat detail in het water en wolken om volop de aandacht te trekken naar het kleurenpallet en de zonnestralen. (ik heb er ook met nog een stukje land onderaan, zal later misschien zo eentje posten.)
je kan nog zulke foto's van me verwachten die ik vorige week heb gemaakt, ze zijn nogal sober, waarschijnlijk mede door het feit dat mijn papa vorige week is overleden toen ik op reis was, ik was nogal geomotioneerd door het gebeuren en dat heeft zich vertaald naar de foto's.
bedankt voor jullie reacties, ik begrijp het ontbreken aan een onderwerp wel, maar het was de bedoeling om het zo sereen mogelijk te houden met enkel wat detail in het water en wolken om volop de aandacht te trekken naar het kleurenpallet en de zonnestralen. (ik heb er ook met nog een stukje land onderaan, zal later misschien zo eentje posten.)
je kan nog zulke foto's van me verwachten die ik vorige week heb gemaakt, ze zijn nogal sober, waarschijnlijk mede door het feit dat mijn papa vorige week is overleden toen ik op reis was, ik was nogal geomotioneerd door het gebeuren en dat heeft zich vertaald naar de foto's.
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader.
Ik begrijp het.
Groeten en sterkte,
Johan
ook mijn innige deelneming.
ga maar verder met het posten van zulke foto's.....dit is ook een manier van verwerken en wij zullen hier door trachten te begrijpen wat je binnenin voelt .
Comment