Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The worker .
Collapse
X
-
-
Re: The worker .
Normaal zie ik heel graag mensen op een foto...maar bij deze eigenlijk niet.
Er is hier zoveel te bekijken waardoor de persoon niet genoeg aandacht meer krijgt.
De lucht en landschap zijn weer mooi vastgelegd!
Gr Pascale
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtNormaal zie ik heel graag mensen op een foto...maar bij deze eigenlijk niet.
Er is hier zoveel te bekijken waardoor de persoon niet genoeg aandacht meer krijgt.
De lucht en landschap zijn weer mooi vastgelegd!
Gr Pascale
heb nog geprobeerd hem weg te jagen door te roepen dat er geesten in de bomen zaten, maar wou niet luisteren ; )
zie de persoon eerder als een onderdeel in het landschap en niet direct een aandachtspunt....mss de titel een beetje verkeerd gekozen ....
Comment
-
mooie opname, de titel dekt niet echt de lading.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Probeer iets meer de aandacht te trekken naar de persoon en gans de foto iets minder donker (zonder het mooie contrast weg te werken) en dan is het voor echt een topopname.
Groeten,
geert
Comment
-
Zojuist een paar minuten zitten kijken en denken, en eerst ging ik helemaal mee met Pascale. Toen ik na enige tijd de persoon weg probeerde weg te denken, miste ik hem toch weer.
Ik ben er nog niet uit .
Maar voor de rest is het heerlijke foto: Mooi licht, water, wolkjes en lucht, en door de heuvels een mooie diepte.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZojuist een paar minuten zitten kijken en denken, en eerst ging ik helemaal mee met Pascale. Toen ik na enige tijd de persoon weg probeerde weg te denken, miste ik hem toch weer.
Ik ben er nog niet uit .
Groeten,
Johan
genoeg argumenten om de persoon te behouden met alle respect voor de verschillende meningen .
door die verschillende meningen zet dit me ook tot denken en is het niet enkel wat plaatjes posten; we leren, verbeteren en dragen die meningen mee naar onze volgend opnames .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht............. alle respect voor de verschillende meningen .
door die verschillende meningen zet dit me ook tot denken en is het niet enkel wat plaatjes posten; we leren, verbeteren en dragen die meningen mee naar onze volgend opnames .
Daar moeten we zuinig op zijn.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mét maanetje voor mij, brengt dynamiek in het geheel.
Comment
-
Voor mij zonder persoon, volle aandacht naar de natuur, prachtige wolkenlucht en weerspiegeling in het water.
Zou wel proberen de prent want donkerder te maken om wat meer sfeer te maken, maar het is uw foto hé ;-)
In ieder geval mooie compo!
Comment
Comment