Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schitterend, en een mooie diepte door de verschillende laagjes van flamingi. En die ene rebellerende flamingo maakt het geheel af! Ik dacht ook eerst aan Marsel van Oosten, en dat is een compliment.
Jaloers op dit soort platen.
Ben daar anderhalf jaar geleden ook geweest en toen waren er maar een paar te zien. Het had toen teveel geregend en de algen (hun voedsel) was er onvoldoende aanwezig, zodat ze vertrokken waren. Ik heb dus dit schitterende spektakel moeten missen. Dit is dus een beetje zout in de wonde, maar laat ons gewoon zeggen dat je het schitterend voor ons hebt vastgelegd. Proficiat.
Zo'n schouwspel....denk dat ik zou vergeten te klikken. Prachtig die dans op de voorgrond....en een mooie diepte door de herhaling. Terecht in die hof!
Comment