Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor alle reacties, tof ook dat-ie in de hof is gekomen!
Het geduld dat je voor dit soort fotografie moet hebben is inderdaad groot. Maar ik vind het leuk dat het een wat minder doorsnee foto is geworden. Het is zeker niets nieuws onder de zon, zo deed Marsel van Oosten jaren geleden dit (startrails met bijlichten) al in Namibië. Toch ben ik het eigenlijk nog nergens in Nederland tegen gekomen, dus vond ik dit een leuke uitdaging, waar ik zeker in de toekomst nog verder mee wil.
Johan1956, Nelita, Wat meuwi zegt. Het zijn allemaal kleine kratertjes van de regen.
SchoonSpikke, ik vind zelf eigenlijk ook het jammere bij deze foto dat er rechts onder in de hoek geen trails te zien zijn. Er zijn er nog wel een paar zwakkere, maar die vallen in dit kleinere formaat helaas weg.
Comment