Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Fraaie foto, vind hem qua kleur, licht en diepte erg goed geslaagd! De aandacht gaat erg goed naar de boom, ondanks dat er nog veel meer in het beeld te zien is. Update is idd beter qua scherpte.
Ik denk dat de plaat wellicht beter was geweest indien je het linker oever gedeelte wat meer benut had of zelf in dit geval minder. Met dan in eerste optie de boom wat minder centraal. Dat terasje erbij zou ik ook betreden hebben om daar vanaf te schieten. Misschien heb je er daar nog wel eentje van?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik denk dat de plaat wellicht beter was geweest indien je het linker oever gedeelte wat meer benut had of zelf in dit geval minder. Met dan in eerste optie de boom wat minder centraal. Dat terasje erbij zou ik ook betreden hebben om daar vanaf te schieten. Misschien heb je er daar nog wel eentje van?
Met deze compo heb ik de industriegebouwen (links en rechts) juist uit beeld kunnen houden, vandaar
Comment