Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtig. Hoort zelfs een stukje jazz bij. Iets van Lena Horn of zo. Toch kan ik
het niet nalaten te denken dat het ook wel met een lampje minder kan. Maar
dat zal wel mijn bekrompen geest zijn. Per slot van rekening kijk ik naar de stad
die nooit slaapt, en hier heel mooi in beeld is gebracht.
superveel detail maar heb een beetje het gevoel dat ik naar een printplaat aan het kijken ben.
niet echt mijn ding maar zal waarschijnlijk weer de enige zijn die het zo bekijkt ; )
superveel detail maar heb een beetje het gevoel dat ik naar een printplaat aan het kijken ben.
niet echt mijn ding maar zal waarschijnlijk weer de enige zijn die het zo bekijkt ; )
Neen hoor je bent niet de enige, ik heb ook dat gevoel.
Het probleem is dat er zoveel te zien is en op dit kleine formaat komt deze niet tot z'n recht.
Zoals Johan zegt, deze plaat schreeuwt om in een grotere versie te bekijken.
Hoi Bert,
Net zo als een verwijzing naar bijv. een website.
([)url=http://www het webadres van de foto(]) TITEL VAN DE LINK([)/url(])
Waarbij ik dan de rechte haken in dit geval tussen ronde haakjes heb gezet. (anders wordt het een link!)
Succes en groeten,
Johan
Fraaie kleurtjes, 't is een erg drukke foto met al die lampjes en vlakjes. Ik mis een beetje de samenhang en lijnen om echt ergens te blijven hangen, het is teveel een wirwar voor mijn gevoel.
Comment