Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zou onder een stukje weghalen tot de lichte driehoek .
mss een tikkeltje meer contrast geven zodat de bomen een beetje meer zichtbaar worden en er meer diepte is .
Speciaal beeld, die andere uitsnede als in de update vind ik beter, het extra contrast niet want dat harde dat vooral onder rechts erg opvalt helpt de fragiele sfeer van het geheel wel wat om zeep ...
Nee, ik ga hier toch liever voor het eerste, ruimere beeld. Ik houd er wel van als er in een langschapsfoto ruimte is voor omgeving, en dit komt in de eerste versie beter tot zijn recht vind ik. Misschien zou ik de camera een fractie verder omhoog gericht hebben, de toren komt dan iets meer uit de hoek en meer prominent in beeld. Maar de versie die je hier laat zien mag er ook zeker zijn. Érg fraai licht en heerlijk zachte tinten!
Comment