Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
mooie kleuren.
voor de compo had ik die mooie boom rechts meer in het geheel betrokken.
maar dan had je wel een stuk naar rechts gemoeten, anders mis je weer die mooie gekleurde lucht hè.
grt,bouk.
Erg mooi gedaan. Net als de Rivella reclame . Maar dan niet gewoon lekker. Eerder mieters lekker !
Als ik dan persé toch wat wil zeuren , is het de lichte horizontale reflectie op het water of ijs. (ook bij beoordeling)
Groeten,
Johan
Erg mooi gedaan. Net als de Rivella reclame . Maar dan niet gewoon lekker. Eerder mieters lekker !
Als ik dan persé toch wat wil zeuren , is het de lichte horizontale reflectie op het water of ijs. (ook bij beoordeling)
Groeten,
Johan
Ja er is een kleine reflectie zichtbaar door het water dat oets verder in een bouwput staat..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Knappe lucht en kleurtjes maar qua compo/onderwerp ben ik toch sterkere beelden van jou gewend
Bedankt...
Hier was het mij puur om de lucht te doen eigenlijk en eigenlijk had ik al mijn gear niet bij en de tijd niet om nog andere shots te nemen. Dit alles was maar een shoot van een paar minuutjes waar ik normaal veel meertijd besteed.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment