Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik houd wel van zo'n chreme bad. Alsof de tijd, het leven, en al het andere,
een ogenblik stil staat, en ons even de gelegenheid geeft ervan te genieten.
Fijne sfeer.
Zijn dat dan twee foto's Eddy? Die mensen gaan wel niet zolang stilgestaan hebben he.
Mooi beeld maar beetje te donker voor mij. Vooral de linkerkant. Ik vind dat water prachtig zo, ik voel me er altijd zo nietig door.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Mooi beeld maar beetje te donker voor mij. Vooral de linkerkant.
De linker kant is inderdaad behoorlijk donker. Als het mogelijk is zou ik het een heel klein beetje oplichten, zodat de mensen beter te zien zijn , zonder dat de sfeer verloren gaat.
Update geplaatst, strand wat opgelicht.
Sorry voor Cytochrome die vroeg om het strand donkerder te maken, ik heb de meerderheid laten winnen .
mvg,
Eddy
Update geplaatst, strand wat opgelicht.
Sorry voor Cytochrome die vroeg om het strand donkerder te maken, ik heb de meerderheid laten winnen .
mvg,
Eddy
lol... 't is niet dat ik per se tegendraads wil zijn hoor
Ik vind de sfeer wat weg nu in de update...maar je kan niet iedereen plezieren eh
Zijn dat dan twee foto's Eddy? Die mensen gaan wel niet zolang stilgestaan hebben he.
Mooi beeld maar beetje te donker voor mij. Vooral de linkerkant. Ik vind dat water prachtig zo, ik voel me er altijd zo nietig door.
Juist opgemerkt Jill, het is een blend van 2 foto's: 1 foto met een sluitertijd van 116" ND110(-10stops) + een andere foto met de mensen en honden sluitertijd 1/125.
De linkerkant is opgelicht in de update.
mvg,
Eddy
Comment