Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natural curves
Collapse
X
-
-
Re: Natural curves
Prachtig gedaan wederom Danny
knap dat zonnetje dat net komt piepen
Ik heb wel de indruk dat alles afhelt naar links, waarschijnlijk gezichtsbedrog .... maar toch
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Goed omgegaan met een lastige belichting.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Niet 1 *, maar wat mij betreft *****
Prachtig hoe de zon precies in de hoek staat. Mooie detailrijke voorgrond. En wat kan (bijna) een kleur enorm mooi zijn.
Het moment- De plaats -De fotograaf.
Sorry , niets te mopperen.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
ja weer typisch een Danny he ,lettend op elk detail zoals idd dat zonnetje die mooi in dat hoekje komt piepen ,aan de vochtgrens in het zand tezien denk ik dat het gewoon gezichtsbedrog is en dat het zand omhoog gaat naar rechts maar waarschijnlijk stond je waterpasje mooi horizontaal ,jou kennende ! je zou het eventueel kunnen aanpassen voor het oog ,maar voor mij hoeft het niet echt ,zo was het hè prachtig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtaan de vochtgrens in het zand tezien denk ik dat het gewoon gezichtsbedrog is en dat het zand omhoog gaat naar rechts maar waarschijnlijk stond je waterpasje mooi horizontaal
licht perfect onder controle !
Comment
-
Bedankt voor de reacties !
Ik heb de opname inderdaad met waterpas gemaakt, maar had die al ietsje meer naar rechts gekanteld.
Aangezien het strand in werkelijkheid heel steil afloopt naar de zee toe (naar links), heb ik de waarheid toch niet te veel oneer willen aan doen en er nog helling in gelaten.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht...Ik heb wel de indruk dat alles afhelt naar links, waarschijnlijk gezichtsbedrog .... maar toch
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtMooi doorkijkje met de zon die komt piepen. Denk dat horizon niet 100% recht is.
Comment
-
knappe belichting.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heel mooi belicht zo met het zonnetje erbij die komt piepen!
Gr Pascale
Comment
-
-
een bijna omogelijke opdracht qua belichting heel fijn tot een goed einde gebracht.
Comment
-
Right man on the right place, right time... en dan inderdaad moeilijke nelichting prachtig retackled
Comment
-
Mooie plaats & plaat heb je ervan gemaakt. Kan me voorstellen dat het niet makkelijk moet zijn met dat tegenlicht & nog eens de steile helling van het strand...
Knap ze!
Mvg,
Comment
Comment