kleur en sfeer zijn dik in orde hoor, lijkt er meer op alsof ze uit de wolken te voorschijn komen en dat maakt het wel speciaal met die trage sluitertijd
compo vr mij ook in orde
je hebt hier weer eens je kunnen getoond
Fijne, dromerige sfeer. Haast een abstract beeld. Zonder de stenen in de linkerbovenhoek zou de compositie volgens mij sterker zijn. Het beeld zou rustiger ogen.
voor mij is hij prachtig Pascal ,prachtige sfeer dat je hier hebt bekomen ,een toppertje
BTW je hebt mij zin in mosseltjes doen krijgen ,zal iets voor morgen zijn
Hier komt het beeld in elk geval goed over
Het oogt vrij abstract en meer pit zou ten koste van de sfeer zijn denk ik ... maar heb je er zo ook waar minder mosselen op staan ?
ik zou bovenaan nog een klein beetje durven te croppen
Neen...heb verschillende foto's maar niet met minder mosselen.
Heb de foto ietske gecropt.
kleur en sfeer zijn dik in orde hoor, lijkt er meer op alsof ze uit de wolken te voorschijn komen en dat maakt het wel speciaal....maar voor mij staat er wat veel op; 'k blijf wat rond dwalen .
Toppertje pascale!!
Als ik heel kritisch mag zijn, was iets meer ruimte links of minder rechts nog beter, zodat de plaat iets gebalanceerder was.
Maar dus zo ook heel erg knap! Ik zie maandag nog terugkomen denk ik...
Zie comment hier boven
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind hem niet slecht hoor maar ik zie liever de weide zee foto,s.
Tja...kan niet altijd hetzelfde fotograferen hé...eens leuks om iets anders vast te leggen.
Fijne, dromerige sfeer. Haast een abstract beeld. Zonder de stenen in de linkerbovenhoek zou de compositie volgens mij sterker zijn. Het beeld zou rustiger ogen.
Heb geprobeerd om ze alledrie weg te clonen maar vond die niet zo sterk meer...nu is er als het ware een diagonale lijn....daarom ééntje erop gelaten.
ze staan er prachtig op Pascale
voor mij zijn de kleuren goed zo
maar opeten mag je ze zelf hoor
heb als kind(vanaf mijn 7 to 11) wellicht duizenden kilo zuiver gemaakt en klaar gezet in portie's (ouders hadden frituur restaurant en daar waren alle handen welkom )
maar zelf heb ik er nog nooit geen gegeten
Amai...je hebt al veel moeten werken...niet altijd leuk als kind. En ik kan het wel begrijpen waarom jij het nooit gegeten hebt!
Bedankt iedereen voor het kijken en reageren!
Gr Pascale
Hoi Pascale,
Allereerst vind ik het prachtig zoals je de laatste tijd lekker aan het experimenteren bent.
De update van deze foto, is wat mij betreft zeer geslaagd.
Hij was door de toegepaste sluitertijd al mooi, maar door de update is de compositie veel sterker geworden, en ook wat rustiger.
Ik smaak dit soort foto's wel. De mossels echter niet.
Groeten,
Johan
Comment