Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wederom een hele mooie, zeker gezien het grijze weer een hele knappe foto er uit weten te toveren.
Als ik heel kritisch mag zijn vind ik de rechteronderkant wat te zwaar/druk, een centimeter of 3 onder eraf zou deze foto naar mijn menig nog beter maken.
knappe foto, vindt vooral hier de kleuren,
de rust die het uitstraalt denk dat er onderaan een stukje afgaat tot dat de rotsblokken links en midden weg zijn nog rustiger en komt de horizon meer op 1/3 te staan, maar dat is mijn persoonlijke keuze
Zeg...nu maak jij me echt wel jaloers hoor...pfff....ik kan hier niet tegen op!!
Knap...heel knap!!
Gr Pascale
Pascale, niet zo bescheiden, ik verwijs maar al te graag naar wat schoonSpikke zegt, 'queen off the ocean'
We zien wel of de goeie flow blijft duren of niet, ben in ieder geval enorm gemotiveerd.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Deze plaat is voor mij de sterkste uitdereeks en mag op de front voor mij...
Oorspronkelijk geplaatst door be__silenciorBekijk bericht
Pascale, niet zo bescheiden, ik verwijs maar al te graag naar wat schoonSpikke zegt, 'queen off the ocean'
We zien wel of de goeie flow blijft duren of niet, ben in ieder geval enorm gemotiveerd.
Pfieuw, wat een compliment! Thnx!
Een gegrond compliment en zeker niet uit de mond van een pro hoor...
Een buikgevoel dat zegt dat iemand potentieenl heeft en zeer goed weet waar hij mee bezig is. Nog even soms letten op de composities soms en dan komt het zeker in orde...
De rest heb je al.
Een frisse wind op BD die goed aan voelt en dat is wat er bij regelmaat nodig is om dit forum levend te houden.
Doe zo voort vriend.. Goed bezig.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment