Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Time to go home . (Mae Sariang - Thailand)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Time to go home . (Mae Sariang - Thailand)
Compo vind ik wel mooi, het rode jasje en blauwe laarzen lijken dan weer niet in dit landschap te passen
-
Die man steekt echt lekker af in het landschap, vind hem knap.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Dat rood jasje doet het juist in de foto, maar naar welke hut loopt hij? Mooi van kleur en compo verder.http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Tof zoals het is.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
ff verduidelijken; de hutten zijn geen woonst maar shelters als de mensen op het veld werken .
aan het aantal kan je zien of ze veel of weinig grond bezitten want elke eigenaar heeft zijn eigen shelter, dus hoe meer er op de velden staan hoe kleiner het lapje grond dat ze bezitten .
zal later deze nog eens posten zonder die grote shelter zoals schoonSpikke voorstelde .
in ieder geval iedereen al bedankt voor de comments !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtvoila, zonder de grote shelter .http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Goch...ik weet het niet...die hut mag er voor mij daar blijven hoor...stoort mij totaal niet want het is die man die alle aandacht vraagt zeker met zo'n rood jasje!
Een persoon in een foto vind ik soms wel een meerwaarde! Mooi!
Gr Pascale
Comment
-
Uiteindelijk bedankt voor de update..
Maar ik moet mijn woorden toch intrekken. As het ventje mer links had gestaan dan had ik ja gezegd....
Bedankt in ieder geval..
Ik wil je niet treiteren hoor maar dacht gewoon dat hij beter zou worden maar nu staan die rechter hutten er ook op en nu word wee daar mijn aandacht getrokken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtUiteindelijk bedankt voor de update..
Maar ik moet mijn woorden toch intrekken. As het ventje mer links had gestaan dan had ik ja gezegd....
Bedankt in ieder geval..
Ik wil je niet treiteren hoor maar dacht gewoon dat hij beter zou worden maar nu staan die rechter hutten er ook op en nu word wee daar mijn aandacht getrokken...
en als ik nog eens veel goesting heb zal ik dat manneke (dat weeral een vrouwtje was....de mannen zitten op café hé) wat meer links zetten en die hutjes boven op de berg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtnie erg hoor, was een goede oefening !
en als ik nog eens veel goesting heb zal ik dat manneke (dat weeral een vrouwtje was....de mannen zitten op café hé) wat meer links zetten en die hutjes boven op de berg
Comment
Comment