Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The pier
Collapse
X
-
-
-
Re: The pier
Dat is echt ne mooie. Het geel komt mij wat onnatuurlijk over, maar dat geeft niet, integendeel. Het maakt het contrast met het blauw er alleen maar mooier op.
Geert
-
Thanks !
Die reactie had ik wel verwacht
Ik kon het geel lokaal verminderen maar dat doe ik niet, veel te moeilijk...
Ik heb wel de gehele witbalans wat minder geel gezet, want de foto zag initieel oranje. Denk dat de AWB hier tilt sloeg...
Het geel komt uiteraard van die typische kwikdamplampen.
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtDat is echt ne mooie. Het geel komt mij wat onnatuurlijk over, maar dat geeft niet, integendeel. Het maakt het contrast met het blauw er alleen maar mooier op.
Geert
Comment
-
In tegenstelling tot mijn vootgangers vind ik deze plaat toch geslaagd. De zijkanten van het staketsel ( kleur) zien er toch natuurlijk verlicht uit.
Prima plaat.Last edited by Jacobs Pascal; 28 februari 2013, 09:59.
Comment
-
-
Voor mij zeker geslaagde plaat, kleur en compo vind ik heel goed. De lichten mochten voor mij iets minder fel, vooral die eerste schreeuwt een beetje om aandacht maar betwijfel of anders hier uberhaupt mogelijk had geweest. Het geel stoort me helemaal niet, zaols gezegd contrasteert dit mooi met het blauw
Comment
-
Heel mooi gedaan Danny, kleuren komen hier heel mooi tot hun recht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
geslaagd compo , mooie kleurtjes en goede keuze van het tijdstip om deze opname te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk berichtTerug een mooie dit , ik ben er van overtuigd dat je met deze moeilijke kunstlichten er het beste heeft kunnen uithalen.
Comment
-
-
Ik vind het gele juist mooi, ook de compo...geslaagde foto hoor.
Comment
-
Ben fan van de kleurencombinatie geel en blauw en de compo kijkt ook erg lekker zo.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De pier zelf leid mooi naar de toren op de achtergrond....maar omdat het licht van de lampen en op de planken in het midden(voor mij pers) veel te helder is blijven mijn ogen haast gefixeerd op het center. Het contrast tussen blauw en geel vind ik wel geslaagd.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Erg mooi zo, die tegengestelde kleuren. Het compo is ook heel goed over nagedacht.
Rupselkopke heeft wel een punt, betreffende het lichte middendeel.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment