Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mijn foto's worden niet enkel gebruikt op bd... en het is de enige manier die werkt om misbruik van uw foto's te voorkomen.
geloof me dat handtekeninkje zal het misbruik niet tegenhouden ,klein kloonstempeltje is al genoeg om er niets meer van te zien ,
BTW mooie foto maar vind ook de kleuren iets te
Vind het geheel ook iets te rood voor mij. Lijkt wel die typische kleurzweem van een ND110 ? Alhoewel dit uit de exif afleidende niet echt mogelijk lijkt...
Vind het geheel ook iets te rood voor mij. Lijkt wel die typische kleurzweem van een ND110 ? Alhoewel dit uit de exif afleidende niet echt mogelijk lijkt...
Mijn nd110 is pas begin deze week aangekomen.
Ben eens benieuwd naar mijn nieuw speelgoedje ( heb er nog niet mee gewerkt )
De kleuren vind ik niet storend. Ze zorgen voor een bepaalde sfeer in de foto die ik wel kan waarderen.
De voorgrond vind ik echter nogal zwaar en ik zou onderaan dan ook een stukje durven croppen.
Volg hier wel..denk niet dat het toen zo'n kleur was...allé...die rotsen bedoel ik!
Gr P
Comment