Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Erg mooie foto, met fraaie tinten.
Maar ik heb ook inderdaad hetzelfde idee. Ik blijf veel te lang naar de (mooie) onderkant kijken. Terwijl "het moment" zich toch eigenlijk boven de stenen afspeelt.
Groeten,
Johan
Mooie hoor! Wat croppen betreft, ik weet het niet goed. Kan zijn dat het mooier is, maar ik vind 'm zo ook best goed. Misschien als de onderkant iets opgelicht zou zijn dat 't nog mooier oogt? Maar misschien zit ik aan een 'donker' beeldscherm...
Vind de extra ruimte onder juist wel goed, het versterkt de diepte in de foto en haalt mooi de horizon uit het midden. Fraaie plaat met mooie kleurtjes en mooi licht!
Voldoende detail en kleur Wat je nog kan verbeteren is dat de reflectie van de lucht in het water te bleek is.Wateroppervlak is geen lichtversterker en dus kan de reflectie nooit bleker zijn dan het licht welke het weerkaatst.Ik vermoed dat je ofwel een gradueel filter gebruikt hebt welke iets te sterk was...ofwel heb je in een lagen blend de voorgrond(vooral het water tussen de stenen) net wat teveel opgelicht.
Last edited by RUPSELKOPKE; 28 februari 2013, 14:15.
Comment