Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik kijk er telkens bewonderend naar hoe iemand in een bos tussen een wirwar van bomen toch een mooie compo kan maken.
Deze is daar een heel mooi voorbeeld van.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik kijk er telkens bewonderend naar hoe iemand in een bos tussen een wirwar van bomen toch een mooie compo kan maken.
Deze is daar een heel mooi voorbeeld van.
da's ook mijn gedacht! Heel mooi!
persoonlijk zou ik er nog een stuk contrast durven bijsteken. Dan steken de bomen nog beter af tegen de mist vind ik
Ik ga links toch niet laten zakken vermits de bomen dan ook naar links gaan hangen en dat zou erg onlogisch zijn ... ik woon in een eerder heuvelachtige streek
Meer contrast had ik al eens geprobeerd maar dat bederft de sfeer wel wat dan ...
Dat magenta-waasje merkte ik niet, ik bekijk dat morgen
Comment