Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, prchtig die sneeuw en de kleurtjes
De bg verder van de berk was mooier geweest dan kwam hij beter los maar bij dergelijk weer verplant je die niet even ... maar ik had dan misschien geopteerd voor een lager standpunt ?
Haha, ik heb gewacht tot nu om te reageren, gisterenavond, was hij voor mij totaal onscherp, ma 'k zeg 'k ga wachten tot
ik wakker ben en inderdaad haha 't lag aan mijn schemerende ogen wegens moeheid.
Scherp dus, vind die kleuren wel tof, heb alleen wa 't gevoel dat alles klein beetje naar achteren helt, komt waarschijnlijk door die hoge boom vooraan.
Mooie foto.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Die foto is een verbetering voor mij allesinds. Bedankt voor de update.. Ik zou wel de originele nu wat ruimte geven of achter een link plaatsen want ze staan redelijk dicht op elkaar. Kijkt gewoon niet zo lekker
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment