Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Nu heb ik even een vraagje voor jullie. Deze foto is een blend van 3 foto's. De voorgrond (sneeuw)is deze waar ik had overbelicht voor de sneeuw. Maar blijkbaar zit er nu nog een zweem in mijn foto. Ik heb in photoshop CS5 al verschillende manieren geprobeerd om die zweem weg te krijgen maar kom echt niet tot een bevredigend resultaat. Enkel wanneer ik een warme filter selecteer komt er een beter resultaat uit, maar is dit dan de juiste manier om het zweemprobleem op te lossen ? Of op welke doen jullie dit ?
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Hoi Myriam,
Dikwijls(niet altijd) geeft Deze methode al een aardige indicatie.
Bij jou foto werkt hij volgens mij vrij aardig. Alleen moet je m.i. wat met de dekking van de laag spelen.
Groeten,
Johan
Comment