Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild ocean

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wild ocean

    Knap, zo'n sluitertijd en toch nog voldoende detail in de donkere delen.
    Ook een fraai compo.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #17
      Re: Wild ocean

      Ne mooitje Danny...was het wat mistig die dag of zo...het is alsof je de achtergrond wat gesoft hebt(weet wel dat je dit niet gedaan hebt)
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #18
        Re: Wild ocean

        Bedankt voor de reacties !

        Oorspronkelijk geplaatst door -Sven- Bekijk bericht
        Mooi! Korte sluitertijd was hier de goede keuze. Ik ben nu wel benieuwd wat er gebeurde toen de zon lager stond
        De zon verdween stilaan helemaal achter de wolken, en het kleurenspectakel bleef achterwege

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        een mooie opname.
        wel een beetje teleurstellend titel.
        grt,bouk.
        Ik zou me daar toch niet aan een zwempartijtje durven wagen ! Het water deinde vele meters op en neer, met heel veel stroming.
        Door de afstand ziet het er misschien rustiger uit dan het in werkelijkheid was.

        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        Ne mooitje Danny...was het wat mistig die dag of zo...het is alsof je de achtergrond wat gesoft hebt(weet wel dat je dit niet gedaan hebt)
        Gr Pascale
        Uiteraard doe ik daar niet aan mee
        Het was een gefilterd zonnetje doordat ze achter sluierbewolking zat, wat het zacht licht opleverde.
        Er hing ook een soort nevel door de kracht van het water.
        Moest heel regelmatig mijn lens "ontnevelen", en heb het nog te weinig gedaan als ik zie hoeveel foto's ik toch nog had met vlekken rond de zon...
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment

        Working...
        X