Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
met welk lens genomen en met welk diafragma..?
kleuren zijn erg mooi.
grt,bouk.
Bedankt bouk,
't Is een samengestelde foto (pano) gemaakt uit 6 verticale foto's. Elk van die foto's was een blend gemaakt met 3 belichtingen.
Allemaal geschoten met mijn EF17-40 met f/11.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
't Is een samengestelde foto (pano) gemaakt uit 6 verticale foto's. Elk van die foto's was een blend gemaakt met 3 belichtingen.
Allemaal geschoten met mijn EF17-40 met f/11.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
prachtige kleuren kurt... maar toch geeft deze foto me een raar gevoel een gevoel van geen echte mortierke ... vraag me niet waarom (gevoel hé)
Ik vind net van wel. Maar al dat werk erachter dat snap ik niet...allez met die 9 foto,s...? Was het dan niet mogelijk Kurt om 1 shot te maken? Ik zie trouwens een bolling in de foto..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind net van wel. Maar al dat werk erachter dat snap ik niet...allez met die 9 foto,s...? Was het dan niet mogelijk Kurt om 1 shot te maken? Ik zie trouwens een bolling in de foto..
Het was niet mogelijk in 1 shot vanaf de plaats waar ik stond, of toch moeilijk, vandaar de 6 foto's. 't Was ook een beetje een experiment.
Vanavond volgt er nog eentje met 1 shot.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment