Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De voorwacht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De voorwacht

Re: De voorwacht

Compositie en kleur zijn om van te smullen!
    Van dat soft-focus effect ben ik niet zo'n fan, een persoonlijke voorkeur uiteraard. Dat dus weg gelaten heb je hier echt een toppertje.

Gr Jelle
    Flickr

Comment

Knap gezien en fijn bewerkt en titel zegt ales
      nikon coolpix s9100

Comment

Normaal gezien ook niet zo`n fan van soft-focus, maar het reeksje wat je tot nu toe hier neerzet vind ik echt prachtig.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

heeeeel mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De comp is hier heel sterk....je bewerking....ik had hier liever de voorste boom scherper gezien. Die onscherpte stoort mij een beetje maar de rest mag zo blijven..heel sfeervol!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Vind de Gilsstijl altijd speciaal. Ik hou wel van wat fotografische vrijheid. We hoeven niet allemaal dezelfde stijl te hebben. Dat maakt het juist boeiend vind ik. Mijn gedacht hé.
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Vind ze altijd pareltjes, maar deze mocht voor mij iets lichter en scherper.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Hier stoort het ontbreken van scherpte mij ook, toch vooral op de voorste boom.

Comment

Fotografie buiten de lijntjes, ik vind deze foto geslaagd.
                    Genoeg kleuren, en voldoende structuur in de sneeuw, zijn zeker geslaagd.
                    De bewerking zal een kwestie van smaak zijn en ik herken hier duidelijk de Gils signatuur.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik weet dat een landschapsfoto van achter tot voor scherp moet zijn... en deze foto heb ik ook volledig scherp... maar zo heb ik er in mijn leven al zoveel gemaakt dat ik nu ben afgestapt van het conventionele.
                      In mijn eigen stijl tracht ik steeds wat emotie te brengen en evenwicht in kleuren en vlakken en neem ik bewust afstand van dat 'scherpe' idee dat ook in mijn hoofd steeds automatisch opduikt...
                      Heb deze week zelfs met opzet landschapsfoto's gemaakt op diafragma 2,8 met sluitertijden tot 2000 en 3000...
                      Bedankt voor gewaardeerde commentaren.
                      Groet.
                      Gil

Comment

Ik zeg niet dat alle landschapsfoto's scherp moeten zijn van begin tot het einde....integendeel!! Ik probeer ook soms met diafragma te spelen.
                        ik weet ook dat jij ne hele goede fotograaf bent....dat heb jij al meermaals aangetoond!
                        't Is gewoon dat hier weinig scherpte te zien is...maar ik blijf erbij...het is ne hele mooie met gevoel genomen en met heel veel sfeer!

Gr Pascale

Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                        Ik weet dat een landschapsfoto van achter tot voor scherp moet zijn... en deze foto heb ik ook volledig scherp... maar zo heb ik er in mijn leven al zoveel gemaakt dat ik nu ben afgestapt van het conventionele.
                        In mijn eigen stijl tracht ik steeds wat emotie te brengen en evenwicht in kleuren en vlakken en neem ik bewust afstand van dat 'scherpe' idee dat ook in mijn hoofd steeds automatisch opduikt...
                        Heb deze week zelfs met opzet landschapsfoto's gemaakt op diafragma 2,8 met sluitertijden tot 2000 en 3000...
                        Bedankt voor gewaardeerde commentaren.
                        Groet.
                        Gil
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Ben aan het wachten op mijn TS 24 lens. Dan ga je dit soort fotos nog meer tegen komen in de toekomst.
                          Mooie plaat. I love it.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

zoals gewoonlijk weer ne schone, met of zonder bewerking van boom
                            't zijn vooral de kleuren, de wat mistige sfeer en compo die het maken
                            groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                              Vind de Gilsstijl altijd speciaal. Ik hou wel van wat fotografische vrijheid. We hoeven niet allemaal dezelfde stijl te hebben. Dat maakt het juist boeiend vind ik. Mijn gedacht hé.
                              Goed verwoord Lin ... ik blijf ook fan van de Gilskes
                              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Working...
                              X