Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ben teruggekeerd naar die bomen...mijn kniptang en zaag meegnomen om het knotje, paaltje en takje af te knippen/zagen.
De zwarte stofpuntjes heb ik gestofzuigd met mijn kruimeldief....ben wat dichter gaan staan zodat er wat minder voorgrond zou zijn en hier in ps heb ik ne zwart lijntje rond het kadertje geplaatst....een fluitje van een cent
Iedereen bedankt voor de tips en reacties!
Gr Pascale
Goeie kruimeldief Groot contrast met hetgeen ik hier door mijn raam zie. Dat mis ik soms wel een beetje : de seizoenen want krijg nl. door al die mooie winterse platen hier goesting om dat ook eens vast te kunnen leggen.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Fijn z/w! Vind de originele, ruime uitsnede het fijnste, met als kanttekening dat ik het boompje (knotwilg?) in de achtergrond uiterst links er net af zou laten vallen.
schitterende compo. Had wel graag iets meer detail gezien in de sneeuw Pascale.
Begrijp wat je bedoelt....maar als ik de andere foto's hier op BD vergelijk die op dezelfde manier gefotografeerd zijn dan zie je ook geen of weinig details.
Nochthans heb ik hier geen overbelichting.
Misschien kan iemand daar een uitleg op geven?
@Rapid...ik zal mijn foto nu zo laten...bedankt voor je tip!
Comment