Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooie opname.
ben een heel weekend aan de kust (Vlissingen) geweest.
vond het veel te koud om te fotograferen, gemene koude Oostenwind.
wacht het voorjaar wel af.
grt,bouk.
weet niet of ik mijn MacBook voor 100% kan betrouwen maar zie weinig of geen detail in de sneeuw .
persoonlijk zou ik dan ook die enkele donkere vlekjes wegwerken dan wordt het minimalistisch mooi .
Bijzonder mooi en ook niet dikwijls dat er zoveel sneeuw aan het zeetje ligt hé.
Ik zou net als shantiguru ook de donkere vlekjes nog wegwerken en dan is het voor een echte topper.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Mooie zeelandschapjes heb je hier al laten zien, maar de titels onder de foto's doen het niet voor mij. Deze foto spreekt genoeg voor zichzelf dat "Winters tafereel aan zee" er eigenlijk niet meer bijhoort.
....... de titels onder de foto's doen het niet voor mij. Deze foto spreekt genoeg voor zichzelf dat "Winters tafereel aan zee" er eigenlijk niet meer bijhoort.
Speciaal zo die sneeuw in combinatie met de zee.
De sneeuw heeft inderdaad weinig detail, maar ik denk dat dit je bedoeling is geweest, zou dan ook de donkere vlekjes wel weghalen.
Update geplaatst.
Zwarte vlekjes weggecloond....geen kaderke met tekst.
Raar dat jullie geen details zien in de sneeuw....ik zie hier op mijn scherm wel genoeg details.
Comment