Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kempisch ochtendtafereel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kempisch ochtendtafereel

    Onlangs besloten om 's morgens, wanneer ik naar het werk vertrok toch maar mijn camera mee te brengen, in de hoop van eens een mooi winterplaatje te schieten.

    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

  • #2
    Re: Kempisch ochtendtafereel

    Knappe sfeer, ik zou wel dit gedaan hebben wat uitsnede.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: Kempisch ochtendtafereel

      Ik vind de zon net wat tè.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Kempisch ochtendtafereel

        De zon ietske te fel...ietske te veel voorgrond...het mooiste vind ik die bomen in de mist en de sfeer!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Kempisch ochtendtafereel

          mooie en sfeervol, oorts alles al gezegt.

          Comment


          • #6
            Re: Kempisch ochtendtafereel

            Tafereel, compositie en kleuren vind ik heel mooi, juist spijtig van de uitgebrande zon en wolken er net boven. Dat is net ietske tè fel.
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #7
              Re: Kempisch ochtendtafereel

              mooie sfeerplaat
              ni simpel zo'n straf zonneke

              Comment


              • #8
                Re: Kempisch ochtendtafereel

                Oorspronkelijk geplaatst door yveske Bekijk bericht
                mooie sfeerplaat
                ni simpel zo'n straf zonneke
                Inderdaad, de zon 'knalde' hier echt wel door de ochtendnevel.
                De enige manier om dit wat op te vangen was waarschijnlijk door een grijs-gradatie filter te gebruiken, maar die had ik niet bij.
                Als ik die foto 15 minuten ofzo vroeger had genomen had die zon misschien ook minder fel geweest, maar dan had die ook de ochtendnevel niet zo fel gekleurd als nu.
                Ik wilde de kleuren en de sfeer van dit beeld vastleggen, en vooral die boom die echt de kleuren van de ochtendnevel splitst vond ik speciaal.

                Een fotograaf die ik al eventjes volg is Serge Ramelli. Ik vind dat die man toch mooi werk aflevert : http://www.sergeramelli.com/.
                Misschien toch eens even op zijn site gaan kijken. en ook eens kijken naar die foto met het paard...
                Je kan een foto puur technisch evalueren (is op zich niets verkeerd mee), maar je kan ook proberen het iets breder bekijken .
                Ook foto' s die niet 100% technisch in orde zijn, zijn soms toch het bekijken waard of kunnen toch heel speciaal zijn.

                Wat betreft Serge Ramelli, die heeft een aantal video's op YouTube die echt het bekijken waard zijn, toch voor de Lightroom en Photoshop gebruikers. Ik zou zeker eens gaan kijken : bvb : http://www.youtube.com/user/cmoeu/videos?view=0
                Last edited by stapperke; 21 januari 2013, 16:02.
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                Comment

                Working...
                X