Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reflux onder brug 3
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Reflux onder brug 3
De foto komt op mij wat rommelig over, omdat de uitsnede vrij willekeurig lijkt. Van de brug (die teveel verzadigd is) is bijvoorbeeld maar een klein stukje te zien, en ook onderin is een heel klein stukje voorgrond te zien - zo klein dat het per ongeluk lijkt. Ik denk persoonlijk dat je een betere foto overhoudt als je een flink stuk van de rechterkant en de voorgrond af haalt, met alle aandacht voor het huis, de bomen en het licht.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
Even heel snel, maar dit is wat ik bedoel. Daar wordt de foto een stuk rustiger van.
Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Waarvoor dank !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtDaar wordt de foto een stuk rustiger van.
akkoord dat de compositie beter kan, maar ik zou net méér doen met die brug en de voorgrond.
bij de update van marsel, is namelijk het hele verhaal achter de foto weggeknipt en hou je enkel nog een geromantiseerd landschapje over zoals we zo dikwijls te zien krijgen.
het origineel is misschien niet wat we van een mooi landschap verwachten, maar dat beeld heeft potentieel en is boeiender om te bekijken dan de update.
mijn bescheiden idee maar.
Comment
-
-
Tja lin, uw “visie” verbaast mij niet als ik er uw foto's en comments eens op na sla.
De platgetreden paden nietwaar.
Ach ja, ieder doet zijn ding.
Maar op een fotografieforum mag ik toch net dat iets extra's verwachten?
(En nee, ik plaats hier mijn foto's niet, die zouden door de meesten toch maar in volstrekt onbegrip afgekraakt worden.)
Comment
-
Allee fonteintje je maakt ons benieuwd. En 't is toch niet omdat er één iemand iets afkraakt (bv) dat de rest dat ook doet?
Ik volg hier wel Marsel, ikzelf vind het een véél aangenamer beeld maar de fotograaf beslist he.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment