Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

etna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • etna

    zien of deze meer kan bekoren dan de witte rots in sicilie..




    update aangepast
    Last edited by loena; 9 januari 2013, 08:49. Reden: update

  • #2
    Re: etna

    Mooie lokatie.
    Vind de foto een beetje pit missen, zou zeker proberen een stuk meer contrast in te steken. Geprobeerd en de foto word naar mijn mening een stuk beter, de berg in de achtergrond komt er dan ook meer uit.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: etna

      ik volg, mooie opname, goede compo, maar mist wat pit en ook wat scherpte. je histogram heeft nog heel wat ruimte rechts en beetje links om de foto af te werken, dan is ie nog vele mooier!
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: etna

        thx .. heb update geplaatst

        Comment


        • #5
          Re: etna

          Ik ga eens moeilijk doen en zeggen dat het voor mij wat tussen de twee mag zijn. Vind de up beter, maar net ietsje té...
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: etna

            De up is een stuk erover. Het origineel is veel beter. De mistige sfeer vraagt niet om veel pit. Een heel lichte S-curve is voldoende denk ik...
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

            Comment


            • #7
              Re: etna

              Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
              Ik ga eens moeilijk doen en zeggen dat het voor mij wat tussen de twee mag zijn. Vind de up beter, maar net ietsje té...
              Ik volg hier, wel heel mooi die berg in de bg!!
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: etna

                Ik ga ook voor het origineel. Er hangt een mistig sfeertje in de foto en die stoort me totaal niet. Door de S-weg heb je ook mooi diepte in je foto gekregen
                Met meer contrast oogt het niet meer zo natuurlijk in mijn ogen.
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: etna

                  Bedankt voor de update , vind het beter als het origineel, maar ook ik vind het wel wat te.
                  Zoals al gezegd een beetje er tussen in, of zoals Codon zegt.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: etna

                    oeps .. thx voor reactie's .. ik zit nu op vaste pc en zie idd dat het over is de update zal dadelijk een nieuwe plaatsen ..

                    Comment


                    • #11
                      Re: etna

                      Yep voor mij is de de laatse update nu absoluut de beste.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X