Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik werd al helemaal enthousiast en ook een beetje jaloers toen ik de titel zag omdat ik dacht dat je "The Wave" aka Coyote Buttes North op de grens van Arizona en Utah gefotografeerd had. Dit gebied mag maar door 20 mensen per dag betreden worden; permlts worden door een loterij bekomen en er zijn zo'n 1000 gegadigden per dag. Ben er in 4 trips naar daar niet in geslaagd. Lang verhaal om te zeggen dat de eerste blik er één van teleurstelling was (gezien mijn verwachting). Dan toch even "reset" gedaan en nog eens gekeken, zonder de verwachting van die iconische plaats, en vind het een mooie prent, maar wel één die vraagt om méér te laten zien. Van de golf, van de grotere context
Comment