Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Love it! Heel mooie omzetting ook!
Denk dat een meer vierkantere crop (lucht gecropt tot net onder de bovenste heldere wolken) ook heel goed zou werken...dan zou de bovenkant van je foto bestaan uit de donkere wolken wat wel bijdraagt tot de dramatiek...maar 't is detailkritiek hoor, zo ook heel erg mooi!
Denk dat een meer vierkantere crop (lucht gecropt tot net onder de bovenste heldere wolken) ook heel goed zou werken...dan zou de bovenkant van je foto bestaan uit de donkere wolken wat wel bijdraagt tot de dramatiek...maar 't is detailkritiek hoor, zo ook heel erg mooi!
Dit was ook mijn eerste gedachte!
Heel mooi hoor...knappe omzetting en wat een dramatiek!
Gr Pascale
Heel mooi Kurt. Een ietsje zachtere omzetting (minder uitbranding en ruis in wolken en minder felle highlights op de stenen) had ik waarschijnlijk nog liever gezien.
:-) ook toevallig, ik was net vandaag voor de eerste keer aan het kijken welke stops we deze zomer gaan doen in Schotland. Dus ik heb al enkele beelden hiervan gezien vandaag :-).
Heel mooi Kurt. Een ietsje zachtere omzetting (minder uitbranding en ruis in wolken en minder felle highlights op de stenen) had ik waarschijnlijk nog liever gezien.
'k Heb heel veel verschillende versies uitgetest van deze foto. Kleur of zwart/wit - vierkante crop, portrait of landscape - harde omzetting of zachte omzetting...
'k Heb er zelfs lang over getwijfeld om hem te plaatsen (de foto is anderhalf jaar oud) enkel en alleen omdat ik zelf niet kon beslissen welke versie ik verkoos.
De voorstellen zijn zeker ook de moeite waard maar deze versie genoot uiteindelijk mijn voorkeur.
Bedankt voor de fijne reacties
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Prachtige contrasten... Deze op groot canvas aan de muur...dat moet machtig zijn. Die kleuren versies zoals is me nog kan herinneren waren ook zeer goed.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
een mooie maar jammer van die rotsen.
zonder lijkt me veel mooier.
of deze rotsen vanuit een ander camerastandpunt genomen.
grt,bouk.
bouk, je commentaren zijn soms hilarisch, bedoeld of onbedoeld... maar hier moest ik toch erg om lachen, zeker om de eerste zin.
(The Old Man of Storr... mooie foto maar jammer van de rotsen... )
Er zit echter veel waarheid achter de rest van je commentaar.
Eén van de redenen waarom ik nog eens terug wil gaan naar Skye is om de Old Man vanuit een ander standpunt te kunnen fotograferen.
De plaats is echt plat gefotografeerd en toch wil je er als fotograaf je eigen versie van maken... en ik zou er nog veel meer eigen versies willen van maken.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment