Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi die sluitertijd lang genoeg voor die evenwijdige lijntjes tot het water. En een beetje reflectie van de pier in het water voor wat evenwicht. Mooi. Alhoewel het licht in (één van) je andere wat warmer is, vind ik deze qua dynamiek en compositie beter (al zou er onder iets af mogen?).
Had ik het geweten dat jullie in Blankenberge waren dan zou ik zeker eens langs zijn geweest
Mooie foto hoor...helemaal mijn ding...blij dat je terug bent!
Gr Pascale
Blankenberge wordt hier de laatste tijd veel eer bewezen. Soms denk ik dat
dit volledig onterecht is. Soms, vooral als ik daar ben, denk ik: terecht. Ook
dit is weer een mooie...
Voor mij is de compo net iets minder geslaagd omdat ik liever een 2-tal cm meer lucht had gezien.
Verder is het een zeer knappe foto en mooi hoe die beweging is vastgelegd
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment