Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
het voorplan vind ik heel mooi, de lucht heeft wel iets ... maar als ik opnieuw kijk dan heb ik de indruk dat ik die lucht luchter wou zien zodat die boomkruinen er beter uit los komen misschien ?
die 3 eerder opvallende bleke palen trekken nogal aandacht ... ik weet dat het tegen uwe winkel is maar die zou ik durven wegclonen
Die stronk komt me precies bekend voor. Oostkamp langs de Loppemstraat ? Indien niet dan staat daar zijn dubbelganger. Vind het jammer dat de reflectie van die rechtse boom er niet helemaal op staat.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
het voorplan vind ik heel mooi, de lucht heeft wel iets ... maar als ik opnieuw kijk dan heb ik de indruk dat ik die lucht luchter wou zien zodat die boomkruinen er beter uit los komen misschien ?
die 3 eerder opvallende bleke palen trekken nogal aandacht ... ik weet dat het tegen uwe winkel is maar die zou ik durven wegclonen
denk dat ik iets te snel geweest ben ,bij nader inzien toch niet zo geslaagd ,nu zie ik pas de fouten in deze foto ,stond miss wel beter in beoordeling
maar toch dank voor het eerlijk uitkomen van je mening ,dit apprecieer ik tenvolle een reden om er eens terug te keren en opnieuw te beginnen
Ik vind dat ambetant die gedacht dat ik jouw misschien al tegenkwam hahahaha, in Beernem.
Sorry, moest ik gewoon efkes zeggen.
Omzetting vind ik hier wel mooi maar de foto zelf spreekt mij weinig aan. De boomstronk heeft zoiets heersend voor mij, en dat komt hier niet uit.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik ga Frakske toch volgen...'k kan er er precies mijn vinger niet op leggen, maar er wringt iets...mss idd de lucht.
denk dat ik iets te snel geweest ben ,bij nader inzien toch niet zo geslaagd ,nu zie ik pas de fouten in deze foto ,stond miss wel beter in beoordeling
edit : zo streng voor jezelf moet je nu ook niet zijn hé ... alleen die lucht met die kruinen wringt mij wat , de rest is verwaarloosbaar voor mij ...
maar toch dank voor het eerlijk uitkomen van je mening ,dit apprecieer ik tenvolle een reden om er eens terug te keren en opnieuw te beginnen
Misschien was het beter geweest om alleen de boomstronk te fotograferen met de reflectie van de bomen op het water...wat meer voorgrond en minder bomen...denk zo maar iets hoor.
Wel ne knappe omzetting!
Gr Pascale
Comment