Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jackfish
Collapse
X
-
Jackfish
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Jackfish
mooi shot.
ben je zeker van het soort, vind nl de kop niet stomp genoeg voor een Jack.
maar de staart wel weer typisch voor een Jack.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Bouk en Luc bedankt voor het reageren al.
Bouk ben ook geen grote vissenkenner, maar heb even op google gekeken, en dit is denk ik de bigeye jack.
Er zijn veel soorten jackfish, hier KLIK heb ik een overzichtje gevonden.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtweer heel knap ,bijna niet te geloven dat je onder water zo een kwaliteit behoud
Comment
-
-
Eeen beetje chaos, zal in ieder geval zo geweest zijn bij de opname. Het beeld kan me niet bekoren, er staat nauwelijks een vis een beetje mooi in beeld, volledig dan weliswaar en hierdoor rommelig. Voor dergelijke opnamen kan je beroep doen op je buddy. De flits had je beter achterwege gelaten. Het gaat hier idd om grootoog makrelen. (Caranx sexfasciatus / Big-eye Trevally)grt, TROPCAL
www.tropcal.be
Comment
-
Iedereen bedankt voor het reageren en kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Tropcal Bekijk berichtEeen beetje chaos, zal in ieder geval zo geweest zijn bij de opname. Het beeld kan me niet bekoren, er staat nauwelijks een vis een beetje mooi in beeld, volledig dan weliswaar en hierdoor rommelig. Voor dergelijke opnamen kan je beroep doen op je buddy. De flits had je beter achterwege gelaten. Het gaat hier idd om grootoog makrelen. (Caranx sexfasciatus / Big-eye Trevally)
Flits ben ik zeker met je eens, heb er ook een aantal zonder flits, echter om aan een beetje fatsoenlijke sluitertijd te komen moest ik daar al richting ISO 400-800.
De foto`s zonder flits zijn dus echt een stuk minder scherp/detailrijk. Vandaar toch de keuze met flits.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knappe chaos
Wat flits betreft, jullie hebben allebei een punt .
Mijn eerste gedacht ... was de flits wel nodig omdat het voor dat verschil in licht zoorgt tussen dichtere en verdere vissen ?
ja dus ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment