Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed gevonden compositie, de langere sluitertijd werkt ook goed vind ik. Wellicht had deze nog langer gekund, zodat het water tussen de watervallen in nog wat rustiger zou worden. Verder mis ik hier contrast en oogt het licht erg vlak.
Dank je voor de reacties. Dit is echter geen blend maar had het misschien beter wel zo gedaan want de stukjes wit in de lucht zijn wolken en die krijg ik niet genoeg terug gebracht. Ik twijfelde op het einde van de bewerking inderdaad nog om iets meer contrast toe te voegen en heb dat uiteindelijk niet gedaan. Ik zal hem vanavond nog eens herbekijken.
maar ik twijfel eerlijk gezecht om het stukje lucht er niet gewoon af te knippen. Misschien maakt dat de compo nog wat strakker?
Comment