Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gekleurde dreigende wolken boven Wenduine! + update
Heel mooi Pascal., De voorgrond geeft veel diepte zo, de wolken werken daar nog eens lekker aan me. Erg mooie kleuren ook.
Zou misschien nog wat extra verscherpen, denk dat het schuim van het water dan nog extra popt.
Als ik wat tijd heb zal ik de foto nog wat verscherpen.
Allereerst weer een prachtige foto, Pascale. Wat een kleurpracht.
Overigens prachtig om te zien, hoe een op en top "Pascale" kan veranderen in een onvervalste "ddboke".
Eerlijkheidshalve miste ik ook wel een beetje pit.
Groeten,
Johan
Inderdaad, ik sluit me hier dan ook graag bij aan. Hoewel de versie van ddboke me ook kan bekoren, maar ik begrijp dat je hier de realiteit wil weergeven. Knap resultaat.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Update geplaatst!
@ Bouk...brievenbus weg
@pin13689...is tegen de avond genomen...denk zo rond 16u30. Geen filters gebruikt. Heb wat gespeeld met contrasten en curven....meer heb ik er niet aan bewerkt!
@bopatje...f 5,6 S 1/80 iso 200 Manueel zonder statief.
@Ddboke...geprobeerd om wat meer punch te geven....beter?
@Jos82....ietske verscherpt
@Johan1956 ....is niet mijn bedoeling om Ddboke na te doen...probeer altijd wat van mezelf in de foto te plaatsen
Voila .....nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Gr Pascale
Hoi Pascale,
Dat was (zonder ddboke tekort te doen) zeker niet mijn bedoeling. "N'echte Pascale" is hier al een begrip. Dus houden zo !
Erg mooie up. Bedankt.
Groeten,
Johan
Als ik fotos zie die van jou komen dan verwacht telekns dat natuurlijke no nonsens of wathever pictures die qua sfeer tot mijn favos horen. Deze is er weeer zo eentje. Lekkere sfeer en naar mijn perssonlijk gevoel was de originele al goed genoeg om te publiceren op de front. Brivenbus effect daar hou ik wel van omdat ikzelf het ook regelmatig gebruik. Het versterkt het diepte gevoel dikwijls en ik begrijp ook daarom je keuze.
Goed werkt weer.
Wat ik wel jammer vind is dat het schuim onderaan juist niet helemaal los komt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment