Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gent @ night III
Collapse
X
-
-
Re: Gent @ night III
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHeel mooi, maar oei dat groen. Efkens beetje bewerken want nu stoort het enorm.
Grtz, RF
mooie reflectie
spijtig van dat giftig groen
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
doordat de bomen rechts zo sterk worden verlicht, geeft dat een mooie tegehanger aan links.
tja...vind dit wel geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Het groen recht vind ik ook wat te, maar de linkerkant van de foto is dan wel heel erg mooi, knappe stervorming ook.
Even in PS geprobeerd: Verzadigingslaag met groenkanaal op verzadiging -60 geeft al een hele grote verbetering.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHeel mooi, maar oei dat groen. Efkens beetje bewerken want nu stoort het enorm.
Grtz, RF
De lampen onder de bomen zijn wel erg krachtig. Bedankt voor de tip.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
Heel mooie prent. Vind de update ook beter maar zo fout is dat origineel nu ook weer niet hoor!
Comment
-
-
Vind de update beter, kijkt toch aangenamer.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtVind de update beter, kijkt toch aangenamer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtHeel mooie prent. Vind de update ook beter maar zo fout is dat origineel nu ook weer niet hoor!Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtVind de update beter, kijkt toch aangenamer.
Het origineel is zoals het er werkelijk ook uit ziet. De verlichting onder de bomen is misschien wat te sterk. Ik hou er echter van een foto weer te geven zoals de werkelijkheid maar de werkelijkheid is hier misschien wat teveel van het goede.Photography is an art of observation.
Comment
Comment