Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godafoss

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godafoss

    Nog een beeldje uit IJsland. Godafoss met een Bigstopper. Ik hou wel van de blauwe kleur dus ik heb de witbalans niet aangepast. Koele kleur past ook bij het seizoen.



    Grotere versie: http://public.bartheirweg.com/BD/_MG_9678_large.jpg
    Last edited by * Fuse *; 22 december 2012, 10:14.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Godafoss

    Knap shot :-)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Godafoss

      Prachtig, de foto mag groter.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Godafoss

        Wauw heel erg mooi, die kleuren, die lucht!
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Godafoss

          Mooi !
          En met dat blauwe is helemaal niets mis.

          Comment


          • #6
            Prachtig!

            Comment


            • #7
              Re: Godafoss

              Zeer mooi. Vooral de uitgewaaierde lucht, schitterend.
              Wij willen groter! Wij willen groter !!
              Groter,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Godafoss

                Heel mooi! Twijfel een beetje of het wit in het water niet een beetje te wit is, maar hé, wie ben ik. Mooie plaat.
                Man, wat zou ik daar graag naar toe gaan!

                Comment


                • #9
                  Re: Godafoss

                  Heel mooi gedaan, de extreem lange sluitertijd geeft wel een heel mooi effect zo, compo ook top.
                  Zou voor mij dan wel warmer mogen, maar dat is echt een smaak geval.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Godafoss

                    Een verstild ogenblik van schoonheid met een vleugje liefde.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Godafoss

                      Op algemene vraag, link met grotere versie toegevoegd.
                      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Godafoss

                        Bedankt Bart,
                        PRACHTIG !
                        Groeten,
                        Johan
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Godafoss

                          Komt nu idd véél meer tot zijn recht. Zeer mooie foto. Doet de Godafoss eer aan.

                          A propos, voor de IJslandliefhebbers : een aantal jaar geleden heeft een kayakker (Shaun Baker) meerdere keren met zijn kayak de rechterkant van deze waterval afgevaren. Blijkbaar is IJsland een van de weinige (beschaafde) landen met watervallen waar dergelijke stommiteiten niet bij wet zijn verboden (zoals in Canada bij de Niagara Falls wel het geval is). Wat later kon hij het bij de Aldeyjarfoss ei zo na niet meer navertellen. Die heeft hij maar één keer gedaan...
                          De belangrijkste doodsoorzaak is dat ze in turbulentie terechtkomen onderaan de waterval, niet meer tijdig boven geraken en dus verdrinken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Godafoss

                            Heel mooi!
                            3 sensorvlekken (links en rechts in de bovenhoeken en uiterst rechts in de midden)
                            Op het groot formaat in de bovenhoeken wel wat ruis te zien.
                            Groeten!

                            500px / Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Godafoss

                              Heel knap en zoals je zelf aangeeft past de blauwe kleur perfect, en ik ben gevoelig aan kleurzwemen ;-)

                              Uit pure interesse...waarom hier gekozen voor meer lucht ipv die steen die daar in het water ligt mee te nemen als voorgrondje?
                              facebook

                              500px

                              Comment

                              Working...
                              X