Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watersportbaan@night
Collapse
X
-
-
Re: Watersportbaan@night
beetje tè groot maar wel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
1000 keer gepasseerd zonder bij stil te staan...nooit gedacht om er een foto van te trekken. Kan me niet herinneren da'k het ooit zo schoon gezien heb zelfs"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Altijd tof te zien dat een beeld inspirerend werkt...
Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtbeetje tè groot maar wel mooi.
grt,bouk.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtAltijd tof te zien dat een beeld inspirerend werkt...Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtAlleen vind ik hem ook te donker en volgens mij zit er ook veel ruis in. Al doende leren we hé. Blijven proberen hoor
Gr Pascale
Comment
-
Als ik zo de exif uitlees heb je deze waarschijnlijk uit de losse hand geschoten? ( Iso 1250, F2.8 )
Denk dat als je deze foto nog eens over zou doen vanaf statief, met een lage ISO en een hoger diafragma je een veel zuiverder plaatje zult krijgen.
Moet wel zeggen voor een foto uit de losse hand, dat het wel een knap resultaat is.
Je hebt wel een mooie combi trouwens D7000 met de 24-70 2.8 erop.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtMaar als je reeds een zeer mooie hebt gezien zoals die van Dama, is het moelijk om dat terug te bekomen hé. Maar we mogen het zeker proberen en dat heb je goed gedaan. Alleen vind ik hem ook te donker en volgens mij zit er ook veel ruis in. Al doende leren we hé. Blijven proberen hoor
Zal het eens opnieuw doen met statief.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
-
Geslaagd zonder meer
Comment
Comment