Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beernem vaart + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beernem vaart

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Goch...ik zie niet zo veel verschil hoor...beiden vind ik goed!
    Waar stond jij ergens?
    Ben daar in september eens geweest....is het aan die brug?
    Gr Pascale
    ik blijf eerlijk gezegd ook bij mijn eerste versie
    het is daar juist aan "de kijk uit" een stukje verder naar St-Joris juist voorbij de jachthaven aan de overkant ,daar ligt een ponton om op te staan
    dank voor de reacties

Comment

heel knap Patrick en dat dicht bij huis...Heel knap qua sfeer ook Ik passeer af en toe ook in Beernem/wingene, maar dit was me nog niet opgevallen. Heel mooi!
      Die linkeroever stoort idd wel een beetje, omdat die qua sfeer wat uit de toon valt. De kleurtoon van die oever komt koeler over dan de rest van de plaat waardoor het wat wringt. Persoonlijk vind ik als je de kleurbalans van de oever wat warmer zet, de foto beter over komt. Met permissie heb ik zelf ook even je foto bewerkt om aan te tonen wat ik bedoel (klik).
      Nu zowieso heel knap hoor Patrick, maar zoals je al wel weet zeg ik graag mijn gedacht Als de link weg moet, laat mr weten eh...
      facebook

500px

Comment

Heel knap hoor Patrick, die Cytochrome-update vind ik toch ook wel een hele knappe versie
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          heel knap Patrick en dat dicht bij huis...Heel knap qua sfeer ook Ik passeer af en toe ook in Beernem/wingene, maar dit was me nog niet opgevallen. Heel mooi!
          Die linkeroever stoort idd wel een beetje, omdat die qua sfeer wat uit de toon valt. De kleurtoon van die oever komt koeler over dan de rest van de plaat waardoor het wat wringt. Persoonlijk vind ik als je de kleurbalans van de oever wat warmer zet, de foto beter over komt. Met permissie heb ik zelf ook even je foto bewerkt om aan te tonen wat ik bedoel (klik).
          Nu zowieso heel knap hoor Patrick, maar zoals je al wel weet zeg ik graag mijn gedacht Als de link weg moet, laat mr weten eh...
          laat maar gewoon staan hoor , de oever oogt stukken beter dan op mijn originele versie hier leer ik dan ook weer wat uit hè

eerlijkheidshalve vind ik zelf dat ik scherpte tekort kom ,had hem graag nog scherper gezien dit op f14 en vanop statief met draadontspanner ,ik heb zelf al eens de proef op de som genomen en f 14 / 16 is eigenlijk het scherpste bereik dan ik kan halen zet ik mijn diafragma nog meer toe dan neemt de scherpte alleen maar af ,oorzaak de lens????? sigma 10-20 f3.5
          dank voor de reacties

Comment

ik moet zeggen dat ik met mijn tokina 11-16 zelden boven de f14 ga, tenzij de voorgrond heel dicht is (dan f16 of f18). Ben er daarnet ook nog eens mee aan de slag gegaan en met een high pass filter of smart sharpen kan je hem toch nog ietsje scherper maken, al vind ik de scherpte hier echt ok...
            facebook

500px

Comment

Working...
            X