Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helen als ik een gouden tip mag geven.. Crop die Linker rotsen eraf enje hebt een soort lord of the rings plaat wat zeer sterk word.. Dit is uiteraard puur persoonlijk. Maar volgens mij werkt het wel.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hoi Helen,
Vind hem heel mooi , mede door de gekozen sluitertijd. Ook het toefje zonlicht op de rots, komt mooi uit.
Wel een beetje druk.
Grappig dat ik aan Lord of the rings moest denken bij "Moving waters".
Groeten,
Johan
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Helen als ik een gouden tip mag geven.. Crop die Linker rotsen eraf enje hebt een soort lord of the rings plaat wat zeer sterk word.. Dit is uiteraard puur persoonlijk. Maar volgens mij werkt het wel.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb vanmiddag een gecropte versie gemaakt. Ik ben zelf nog niet uit welke ik beter vindt.
Zal wel aan mij liggen maar ik vindt de originele het beste, het plaatst de rotsen meer als een geheel , de zee heeft ook een mooie bocht daar , en het oogt gewoon ruimer.
Practige locatie daar , prachtige foto en een enorm mooi detail .
Dit is een echte topplaat.
Met een crop versie bedoelde ik zelf eerder een pano, ongeveer afsnijden tot iets onder de helft en met de bovenste rots links er dus wel bij. Belangrijk blijft wat je zelf het mooiste vindt.
M'n eerste gedacht was ook croppen. Maar dat gangetje naar open water dat je hebt bij de originele mis ik dan. Originele dus voor mij.
Licht is top. Sluiter mocht iets korter.
gr
Jelle
Comment