Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alona beach
Collapse
X
-
-
Re: Alona beach
heb het niet zo op de sluitertijd.
ook de rots te veel een blikvanger.
nee vind het net niet mooi.
panootje van af de ros aar boven mijn voorkeur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Ik ben onlangs ook wat aan het experimenteren geweest met lange sluitertijden en heb er heel wat van in de vuilbak gekieperd omda'k het niet al te geslaagd vond. Hangt van het onderwerp af én de sluitertijd. Ik denk dat 4 seconden te weinig is voor een mooi zijden effect op het water. Heel lange sluitertijden kunnen dan soms heel lelijk uitvallen op de wolken (of net niet) en dobberende boten kan je niet scherp houden (al kan je dat hier niet zien op deze resolutie) al kan dat in sommige gevallen soms wel creatief zijn. Om maar te zeggen dat het trial and error is of heel veel ervaring om te weten hoe het eruit gaat zien en/of een onderwerp al dan niet geschikt is voor lange sluitertijden.
Ik moet Bouk bijtreden dat ik deze ook minder geslaagd vind."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
De voorgrond vind ik hier heel mooi. Boven zou inderdaad iets donkerder kunnen.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Bedankt voor alle reacties.
Duidelijk een foto die niet in ieders smaak valt.
Heb een update geplaatst met de hooglichten flink wat verlaagd, is inderdaad beter.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Update is beter!
Rots wel heel dicht bij het kader..mocht voor mij wat verder...maar 't is wel ne mooie rots met die "mist" erover heen!
Gr Pascale
Comment
Comment