Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, dat stukje boom stoorde me ook een beetje, maar wat zou je dan doen? Gewoon een stukje afsnijden? Dan wordt de stam rechts onderaan ook wel deels afgesneden (en daarom heb ik het stukje bovenaan laten staan). Het stukje boom wegklonen zou me wat onrealistisch lijken (en 'k weet ook niet of ik er wel in zou slagen om dat te doen).
Persoonlijk had ik een iets ander standpunt gekozen, zodat ze zon iets meer achter de boom zat. Dat heb je minder last van flare, komt het zonnetje minder in beeld, en krijg je een mooi ster-effect.
@ Dama: zo'n standpunt had ik ook, maar 'k vond het beeld beter met de volledige zon er op (ook al heb je dan idd meer last van flare).
Ik kan ze niet meer herbekijken, want de beelden met de zon achter de bomen heb ik al verwijderd wegens plaatsgebrek op m'n computer...
Is niet gemakkelijk om met tegenlicht te fotograferen...maar dat heb jij hier wel goed gedaan hoor...die flare li onder vind ik niet echt storend.
Ik zal eens naar Damme moeten gaan....is daar mooi hé!
Je update is beter...mooi van comp en goed diepte!
Gr Pascale
Comment