Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een mooie, Eddy!
Ik vind de foto geslaagd met koppeltje, maar zonder koppeltje zou het zeker ook een goede foto zijn.
Rechts van het koppeltje zie ik een paar donkere vlekjes: sensorvlekjes of gewoon de wolkenstructuur?
Een mooie, Eddy!
Ik vind de foto geslaagd met koppeltje, maar zonder koppeltje zou het zeker ook een goede foto zijn.
Rechts van het koppeltje zie ik een paar donkere vlekjes: sensorvlekjes of gewoon de wolkenstructuur?
Het zijn geen sensorvlekjes maar als het zo overkomt, toch maar de wolkjes wat gekuist en update geplaatst.
mvg,
Eddy
Linkerkant van de pier en het strand daarachter komt heel onnatuurlijk, hard over. Als het geen verscherping is komt het toch zo over door het contrast.
Groeten
Jelle
Met of zonder koppel , voor mij even mooi hoor!
Twijfel een beetje naar de comp....misschien had je beter li van de golfbreker gestaan...kan verkeerd zijn(waarschijnlijk omdat ik dit meestal doe)
Li boven het koppel zie ik allemaal puntjes...kan dat?
Gr Pascale
Comment