Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloempotje met anemonen + update
Collapse
X
-
-
Re: Bloempotje met anemonen
Bedankt Frans
Heb nog wel een stukje over van onder denk ik. Moet wel dan van 0 af aan opnieuw beginnen, uitsnede is 1 van de 1e dingen die ik vaak doe.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
mooie opname.
ook als je hem cropt tot net boven dat blauwe visje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Joske ... deze heb je er knap op staan
ik zou hem onderaan iets meer plaats geven zodat de anemoon er helemaal op staat en wat de bovenkant betreft zou ik BOUK volgen en de storende rondzwemmende visje er af croppen .
De Fillipijnen blijft voor mij ook nog steeds één van de toplocatie'sNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
-
Nogmaals bedankt voor de reacties en tips
Heb een up geplaatst met wat meer onderkant.
Heb ook geprobeerd de bovenkant eraf te croppen, maar vind dit zelf niet zo heel erg geslaagd. Voor de liefhebber hier gecropped zonder de visjes bovenaan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Update toch veel beter.
Mooie kleuren.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtUpdate toch veel beter.
Mooie kleuren.
mvg,
Eddy
Comment
-
Update is mooier.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Update oogt prettiger , Jos.
Vind de foto onder de link toch ook wel fraai, hoor.(behalve de doorgesneden visjes)
Belichte gedeelte, erg mooi van kleur.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
De 2 de foto oogt misschien wel beter maar toch heb ik liever de eerste....bij je update zou je nu haast denken dat jij die "bloempot" daar geplaatst hebt..allé...dat vind ik hé!
Wel mooi hoor..knap belicht...mooi van kleur!
Gr Pascale
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment